شیر پروانه ای باترفلای ولو چیست؟ قیمت انواع | کسری ساران

شیر پروانه ای باترفلای ولو چیست؟ قیمت انواع | کسری ساران

دیسک باترفلای ولو بخشی است که ارتباط مستقیم با سیال دارد و باید از متریال با مقاومت مناسب ساخته شده باشد لذا معمولا جنس های فولاد آلیاژی،تمام استیل با گرید مختلف،آلیاژهای نیکل وبرنز و… تولید و به کار برده می شود. جنس بدنه شیر های پروانه ای معمولا” از چدن انعطاف پذیر با پوشش پودری اپوکسی در سطوح داخلی و خارجی است. شیر پروانه ای هیدرولیکی با استفاده از نیروی آب یا مایعات دیگر انرژی خود را تامین می‌کند. به طور معمول فروش باترفلای ولو هیدرولیکی در سایز‌های بزرگ انجام می‌شود و شما می‌توانید محصولاتی با اندازه 200 اینچ را هم در این بازار پیدا کنید.

  • برای اینکه این شیرها در چنین شرایطی دوام داشته باشد، در زمان ساخت فولاد، از آلیاژ نیکل هم استفاده می کنند تا بدنه این شیرها بتوانند در چنین شرایطی، استحکام داشته باشد و در مقابل خورندگی دوام داشته باشند.
  • در اینجا ما چندین دریچه نمایندگی در صنایع توسعه کلیدی ذکر شده در “برنامه اجرایی” را برای تجزیه و تحلیل امکان جایگزینی واردات انتخاب می کنیم.
  • شیرهای پروانه ای به دلیل هزینه ساخت کمتری که نسبت به سایر شیرهای صنعتی دارند، ترجیح داده میشوند.

در این شیرآلات صنعتی غیر متمرکز، یک یا چند استم (استاب شفت) ساخته می شود تا در انتقال سیالات غلیظ تر استفاده شود. شیر پروانه ای عموما برای جلوگیری از جریان سیال در لوله به کار می رود. فروشگاه اینترنتی اویلیکالا انواع ابزار دقیق و شیر های صنعتی را برای صنایع متنوع تامین می کند در واقع شما می توانید تنها با یک تماس از مشاوره فنی بهره مند شوید و با دریافت دیتای فنی و قیمت محصول آن را خریداری کنید. هنگامی که شیر در موقعیت باز قرار دارد، به دلیل وجود دیسک، یک پورت کامل را ارائه نمی دهد. این می‌تواند منجر به تجمع زباله‌های اضافی در اطراف شیر در کاربردهای خاص، نگرانی‌های مربوط به کاویتاسیون یا احتمال خفگی جریان شود.

  لیفت شقیقه چیست ؟

شیر پروانه ای فولادی دیسک استیل ویفری

یک دریچه پروانه ای دارای یک بازشو بین 30 تا 80 درجه است که آنها را برای کاربردهای دریچه گاز با فشار کم کارآمد می کند. با این حال، فشارهای بالاتر ممکن است با شیر گلوب نتایج بهتری به دست آورد. لاستیک نیتریل به طور کلی به عنوان ماده نشیمن شیرهای پروانه ای استفاده می شود و مقاومت دمایی آن چندان خوب نیست، بنابراین شیرهای پروانه ای تولید شده معمولاً در محیط های با دمای بالا استفاده نمی شوند. اما مقاومت سایشی و مقاومت در برابر تغییر شکل لاستیک نیتریل بسیار خوب است. قیمت باتر فلای ولو فلنجی نسبت به دیگر مدل های آن بالاتر بوده چون سیستم طراحی آن پیچیده تر و برای مصارف خاص طراحی شده است. اگر سرعت باز و بسته شیر مهم باشد و یا فشار زیادی پشت ولو باشد و جایی که دبی شیر مهم باشد و نیز جهت کنترل مکانیزه شیرها از اتاق فرمان انجام شود از شیر پروانه ای اکچویتور دار استفاده می شود.

گلوب ولو یا شیر کروی

در مقایسه با شیر پروانه ای سنتی ، این شیر پروانه ای دارای مقاومت در برابر درجه حرارت بالا است ، به راحتی کار می کند و هنگام باز و بسته شدن اصطکاکی ندارد. شیر پروانه ای از نظر ساختار ساده ، از نظر اندازه کوچک و از نظر وزن سبک است. علاوه بر این ، می توان آن را با چرخش 90 درجه به سرعت باز و بسته کرد ، و عملکرد آن ساده است. در واقع عملکرد شیر پروانه ای همانند شیرهای توپی و یا همان بال ولوها با امکان قطع و وصل سریع می باشد. به طور کلی شیرهای پروانه ای با توجه به قیمت ارزان آنها کاربردهای گوناگونی در صنایع مختلف دارند.

  طراحی ویلا از 0 تا 100 گروه معماری اویز | villatobesaz

در شیرهای پروانه ای فلنجی گیربکسی نیز چرخش فلکه متصل به محور شیر سبب باز و بسته شدن شیر می شود. این نوع از باترفلای‌ ولوها به دلیل اتصال جوش خوردن مستقیم به خط لوله در سیستم هایی که دارای فشار بالا هستند به کار می‌روند. شیرهای پروانه ای با جنس بدنه داکتیل دارای مقاومت عالي در مقابل سايش می باشد. شیرهای پروانه ای از لحاظ جنس ، نحوه اتصال و نوع عملگر یا محرک دسته بندی می شوند. شما می‌توانید انواع شیر‌های پروانه ای گیربکسی، چدنی، پنوماتیکی، فلنج دار، هم مرکز، غیر هم مرکز و …