طراحی ویلا از 0 تا 100 گروه معماری اویز | villatobesaz

طراحی ویلا از 0 تا 100 گروه معماری اویز | villatobesaz

طراحی پلان ساخت ویلا با توجه به ایده های کارفرما، سبک انتخاب شده، متراژ و موقعیت جغرافیایی سازه طراحی می شود. شیب زمین و موقعیت قرارگیری عمارت اصلی نسبت به محوطه بیرونی، از مواردی است که در انتخاب روش فوندانسیون سازی و اجرای فضای سبز موثر است. هدف از طراحی یک پلان ایده آل، استفاده بهینه از فضای در دسترس و به حداقل رساندن فضای پرتی است. ضمن اینکه نیازهای تک تک افراد خانوار در هنگام نقشه کشی، مورد توجه تیم طراح قرار دارد. عده‌ای از افراد معتقدند که خرید یک ویلا راهی آسان‌تر و ارزان‌تر برای صاحب یک ویلا شدن در شمال کشور است. البته این کار به صرف زمان بیشتر و همچنین پرداخت هزینه بالاتری نیاز دارد، اما اگر می‌خواهید دقیقا ویلای دلخواه خود را بسازید ساخت ویلا بهترین راه برای شما خواهد بود.

  • هم چنین باید دقت کنید که در محل ساخت استخر، درختان زیادی وجود نداشته باشند چراکه ریشه ی این درختان ممکن است درنهایت وارد فضای استخر نوبت.
  • به طور کلی طراحی فضاهای اسکان موقت تفریحی نظیر باغ و ویلا باید لوکس، چشم نواز و در عین حال کاربردی و مقبول باشد تا شرایط برای استراحت و تفریح مسافران و ساکنان به بهترین نحو مهیا شود.
  • به همین خاطر شما می توانید تا بی نهایت انتخاب داشته باشید و به سبک خودتان عمل کنید.
  • همیشه به ساختن یک استخر بزرگ و آلاچیق پر هزینه برای زیباتر شدن محوطه نیاز نخواهید داشت؛ گاهی زیبایی در سادگی است.
  • تیم معماری و طراحی پروژه باید با توجه به دستور نقشه زمین ، توپوگرافی زمین و ویژگی‌های اقلیمی منطقه نظیر وزش باد و جهت تابش آفتاب، طراحی ویلا را انجام دهند.
  خرید و تامین قطعات لیفتراک کوماتسو با تضمین اصالت و کیفیت نمایندگی قطعات لیفتراک کوماتسو | توکو لیفتراک

آلاچیق و باربیکیو از ملزومات ساخت یک ویلا می باشند، زیرا ویلا مکانی برای تفریح و گذراندن وقت با خانواده و دوستان است، از این رو افراد سعی می کنند بیشترین زمان را در محوطه و در آلاچیق صرف کنند. بهتر است از بتن مرغوب در این مرحله استفاده شود تا سازه از دوام و استحکام بالاتری برخوردار بوده و عمر طولانی داشته باشد. ویلایی که از استانداردهای لازم برخوردار بوده و امکانات رفاهی برای ساکنین فراهم نماید نه تنها از نظر مالی ارزش بالایی خواهد داشت، بلکه از نظر جسم و روحی نیز می تواند آرامش و خیالی آسوده برای افراد به ارمغان بیاورد.

هزینه ساخت ویلای مهندسی ساز

هم چنین حتماً دقت داشته باشید که به سراغ زمین هایی بروید که مجوز ساخت داشته باشند و برق کشی و گاز کشی به آن نیز مشکلی نداشته باشد. در غیر این صورت ناچار خواهید بود هزینه های بیشتری برای اخذ مجوزهای لازم بپردازید. تازه از دردسرهای گرفتن مجوز ساخت نیز صرف نظر می کنیم و چیزی راجع به آن ها نمی گوییم. شاید ساده انگاران به نظر بیاید اما چنین می گویند که هزینه ی ساخت یک سازه به ازای هر مترمربع حدود ۴ میلیون تومان است اما گشتی در بازار به شما نشان خواهد داد که هزینه های واقعی این نیست و برای ساخت هر مترمربع باید خیلی بیشتر از این ارقام هزینه کنید.

هزینه ساخت ویلا دوبلکس

امروزه سبک پست مدرن در کشورهای مختلف خیلی دیده می شود و در کشور ما سال به سال طراحی این نوع ویلا بیشتر می شود بنابراین فرصت خوبی است که به سمت ساخت ویلا به سبک پست مدرن بروید. با استفاده از شیشه در اطراف این محل می توانید علاوه بر زیبایی، محیط را در برابر آلودگی و صدا مصون کنید. ساختمان های مدرن تحت تأثیر وسعت زیادی از شیشه قرار دارند که جایگزین دیوار می شود. از آنجا که دیوارهای شیشه ای خارجی امکان باز شدن فضای داخلی را فراهم می کنند، همه اتاق ها دارای تهویه مناسب می شوند. اتصال فضای زندگی داخلی با نمای بیرونی به راحتی انجام می شود و هیچ راه حلی بهتر از دیوارهای بزرگ شیشه ای وجود ندارد که پاسیو و باغ را برای مثال به اتاق نشیمن متصل کند.

  آموزش طراحی سایت در تبریز آموزشگاه سپیدار تبریز

ساخت ویلا واقعا به صرفه تر هست چون شما پول زمین رو می دیدید به همراه پول پیمانکار تا زمین رو بسازه اما در موقع خرید ویلا، شما علاوه بر این ها سود سازنده رو هم دارید پرداخت می کنید و همچنین سود مشاور املاک. نکته دیگر این است که حتماً امکانات و شرایط خود را در نظر بگیرید؛ درصورتی‌که فکر می‌کنید ممکن است که طراحی خانه ییلاقی و باغ برایتان پر هزینه شود، می‌توانید طرح‌های نسبتاً ارزان‌تر را  مد نظرتان قرار دهید تا به هیچ مشکلی بر نخورید. مهم است که ویلاها حتماً مطابق با شرایط جغرافیایی و آب‌ و هوایی محل قرارگیری‌شان ساخته شوند. برای مثال برای طراحی و ساخت ویلا در مناطقی که از نظر آب‌ و هوایی مرطوب هستند، باید حتماً از مصالح مقاوم در برابر رطوبت استفاده شود.