طرز تهیه چای کویتی | OkChay

طرز تهیه چای کویتی | OkChay

چای نام یک نوشیدنی معطر است که معمولاً با ریختن آب داغ یا در حال جوش بر روی برگ‌های عمل آورده شده گیاه «کاملیا سیننسیس»، که گیاهی همیشه سبز و بومی آسیای شرقی است به دست می‌آید. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. براساس آخرین آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران در یازده ماهه سال گذشته ۳۳ هزار و ۶۰۰ تن انواع چای ایرانی به ارزش ۴۱ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار به دیگر کشورها صادر شده است. این در حالی است که تنها ۲۴ هزار و ۳۸۳ تن چای در سال ۱۴۰۰ به ارزش ۲۵ میلیون و ۴۵۷ هزار دلار به دیگر کشورها صادر شده بود. به گزارش بازار، بر اساس آمارهای گمرک، در سال ۱۴۰۱، چای ایرانی به ۲۷ کشور دنیا صادر شده است.

  • همچنین دارای خاصیت آنتی اکسیدان بوده که باعث کاهش کلسترول بد خون می‌شود.
  • چای کرک یک نوع چای گیاهی است که با ادویه های مختلف مخلوط می شود.
  • برای شیرین کردن چای ماسالا، شکر، شکر قهوه‌ای، شیره و عسل، مورد استفاده هستند.
  • علاوه بر تمام خواصی که چای گوزل دارد، از بسته‌بندی حرفه‌ای برخوردار است.

ته فنجان های مخصوص سرو شکر ریخته و چای را به آ ن افزوده و همراه کلوچه سرو نمایید…

  آموزشگاه زبان آفاق موسسه زبان انگلیسی به صورت آنلاین و حضوری

اطلاعیه مهم:جهت اطمینان بیشتر سیستم پرداخت در محل راه اندازی شد!

خواص مفید چای گوزل، شامل فوایدی نظیر ایجاد آرامش، کاهش اضطراب، کاهش کلسترول، کاهش قند خون، جلوگیری از بروز حمله قلبی و درمان ناراحتی‌های چای و قند و نبات گوارشی است. علاوه بر آن مصرف طولانی مدت چای گوزل خطر ابتلا به آلزایمر را نیز تا حد بسیاری کاهش می‌دهد. با خرید عمده چای گوزل و مصرف آن در طولانی مدت، می‌توانید از خواص درمانی آن بهره‌مند شوید. نوشیدن یک فنجان چای تازه حس خوبی دارد و چای بعد از آب دومین نوشیدنی پرمصرف در ایران میباشد.

چای آمازون 250 گرمی قوطی فلزی tearink

سریع آماده شدن این دمنوش مزیتی قابل توجه است، بدین صورت که مقداری از پودر چای ماسالا را در یک لیوان آب جوش یا شیر مخلوط نموده و سپس نوش جان کنید. این چای یکی از محبوب ترین چای های بازار کشور می باشد که ساخت سریلانکا و به سفارش کشور کویت بسته بندی و عرضه می شود. چای ابوغوری جز چای هاییی با برگ هاینسبتا درشتبوده که دم کردن آن نیاز به صرف زمان دارد. در سال ۱۸۳۵ وقتی که بریتانیا شروع به کشت چای سیاه در ایالت آسام (شمال شرقی کشور هندوستان) کرد، صنعت چای در هندوستان رشد چشمگیری پیدا کرد و تنوع در تهیهٔ چای نیز آغاز شد. چای ماسالا که امروزه ما آن را می‌شناسیم در همین دوران به وجود آمد.