چگونه در دبی شرکت ثبت کنیم؟ راهنمای ۲۰۲۴ شرایط، مدارک، هزینه‌ها | do-tourism

چگونه در دبی شرکت ثبت کنیم؟ راهنمای ۲۰۲۴ شرایط، مدارک، هزینه‌ها | do-tourism

این ویزا سه‌ساله بوده و به شما امکان تمدید آن به‌دفعات نامحدود داده می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که امکان ثبت شرکت مجازی با این مجوز وجود دارد. با ثبت شرکت دبی می‌توانید اقامت امارات (با قابلیت تمدید نامحدود) را اخذ کنید.

  • دریافت اقامت 2 ساله با ثبت شرکت در دبی به‌راحتی امکان‌پذیر است و از مزایای آن می‌توان به تمدید سالیانه (به دفعات)، عدم محدودیت سنی، بدون نیاز به پرداخت مالیات عملکرد (صفر درصد) و بدون انجام فعالیت تجاری اشاره کرد.
  • اخذ اقامت با ثبت شرکت در دبی، یکی از محبوب‌ترین راه‌های مهاجرت است.
  • مسلما این کار نیز هزینه خاص خود را خواهد داشت که باید آن را نیز در نظر بگیرید.
  • برخی از مزایا هم کمی اختصاصی‌تر بوده که در ادامه به بررسی آن‌ها هم مراحل ثبت شرکت در دبی می‌پردازیم.
  • مواد صنعتی، نفت و گاز، مواد غذایی، داروسازی و … جز این موارد هستند.
  • شما باید مدارک مورد نیاز را تهیه کنید که شامل کپی از گذرنامه، عکس پرسنلی، سابقه تحصیلی و کاری، گواهی پزشکی (در صورت لزوم) و اطلاعات مالی مربوط به وضعیت مالی شما هستند.

شرایطی برای تمدید اقامت امارات وجود دارد، نظیر؛ پرداخت کامل مالیات شرکت و حقوق کارمندان (دست کم ۵ نفر با تابعیت و ملیت اماراتی) و نیز عدم ارتکاب هیچ گونه جرمی در این کشور. در صورت تخطی از شرایط نامبرده شده امکان تمدید اقامت وجود نخواهد داشت. موسسه ایران مهاجر مفتخر است با کارشناسانی با تجربه در زمینه ثبت شرکت شما را در این راه همراهی کند. کارشناسان ایران مهاجر از جدیدترین قوانین و شرایط ثبت شرکت در دبی آگاه بوده و شما را دلسوزانه همراهی می‌کنند.

  پایتخت فناوری برگزار کننده دوره تعمیرات لوازم خانگی در تهران- اخبار بازار تسنیم

انواع شرکت‌های تجاری فعال در دبی کدام اند؟

روش دیگری که می‌توان اقامت دبی را اخذ کرد، از طریق ثبت شرکت جدید در امارات و یا سرمایه‌گذاری در یک شرکت از پیش ثبت شده است. دولت امارات امکان ثبت انواع شرکت‌ها را برای افراد خارجی فراهم کرده و چه هدفتان فقط کسب اقامت باشد و چه واقعا بخواهید کسب و کاری را در دبی راه بیاندازید، کار سختی پیش رو ندارید. ثبت شرکت در امارات بهترین و کوتاه‌ترین راه اخذ اقامت این کشور است و با چند روش می‌توان به سرعت مجوز سکونت حداقل دو ساله امارات را دریافت کرد.

دریافت کارت بازرگانی

ثبت شرکت در کشورهای خارجی، به معنای استارت و یا گسترش یک فعالیت اقتصادی در بازارهای بین‌المللی است و از محبوب ترین راهکارها برای سرمایه گذاری به حساب می آید. شما می‌توانید به عنوان صاحب شرکت بعد از اخذ لایسنس و ثبت شرکت، برای اعضای درجه یک خانواده خود شامل همسر و فرزندان پسر زیر ۲۰ سال و دختران مجرد بالای ۳۰ سال نیز ویزای امارات را دریافت کنید. با اخذ این مجوز می‌توانید کالاهایی را به امارات وارد و یا از امارات به دیگر کشورها صادر کنید. همچنین شما با داشتن این مجوز می‌توانید به خرید و فروش املاک در دبی بپردازید. دبی عروس خلیج‌فارس، بزرگ‌ترین شهر امارات متحدۀ عربی و یکی از مدرن‌ترین شهرهای جهان است.

ثبت تغییرات

صرف نظر از نوع شرکت، سه نفر می‌توانند جزو سهامداران اصلی شرکت باشند. هر یک از سهامداران اصلی شرکت، علاوه بر دریافت اقامت خود می‌توانند برای همسر، فرزندان پسر کمتر از 18 سال، فرزندان دختر کمتر از 21 سال و والدین خود اقامت امارات دریافت کنند. در صورت داشتن فرزند پسر بالای 18 سال و دختر بالای 21 سال، می‌توانید آنها را به‌عنوان یکی از سه سهامدار شرکت معرفی و از این طریق برای آنها اجازه اقامت دریافت کنید. اگر تعداد اعضای خانواده با پسر بالای 18 سال و دختر بالای 21 سال مجموعا از 3 نفر بیشتر باشد، برای نفر چهارم تا ششم باید یک شرکت دیگر ثبت کنید. باید بدانید که برای ثبت شرکت در دبی، در ابتدا نیاز به مجوز تجاری دارید.

  آموزش صافکاری خودرو دوره صافکاری PDR از صفر تا صد+ مدرک | dlcatalog