پایتخت فناوری برگزار کننده دوره تعمیرات لوازم خانگی در تهران- اخبار بازار تسنیم

پایتخت فناوری برگزار کننده دوره تعمیرات لوازم خانگی در تهران- اخبار بازار تسنیم

اسکان در شرایط حال حاضر در تهران کمی گران است و ممکن است پیدا کردن یک خوابگاه نزدیک به آموزشگاه و با قیمت معقول و مناسب برای کارآموزان شهرستانی کمی دردسرساز باشد. به همین منظور آموزشگاه برق و الکترونیک همراه با ثبت نام فرد در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی ، هماهنگی های لازم برای سکونت موقت کارآموز در خوابگاه های اطراف آموزشگاه را فراهم می کند. تعمیر غذاساز تحت دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه برق و الکترونیک در کارگاهی مجهز به طور عملی به کارآموزان آموزش داده خواهد شد. آموزشگاه برق و الکترونیک توانسته با بهره گیری از اساتید مجرب حوزه تعمیرات لوازم خانگی و ایجاد کارگاهی کاملا مجهز به لوازم و تجهیزات روز، کارآموزان زیادی را برای بازار کار این رشته آموزش دهد.

  • سرفصل های کلیدی که در طول دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه فن آموزان اصفهان به آن ها پرداخته خواهد شد را در ادامه معرفی خواهیم کرد.
  • در دوره عمومی تعداد نفرات کلاس بیش از 3 نفر هست و کلاسها طبق برنامه ای که آموزشگاه تعیین میکند برگزار می شود، در کلاسهای خصوصی تعداد نفرات کلاس بین 1 تا 3 نفر است و تایم کلاسها با تایم آزاد کارآموزان هماهنگ می شوند.
  • آموزشگاه مهیاد برزین بابرگزاری دوره تعمیرات لوازم خانگی سهم بالایی از آموزش و ورود به بازار کار علاقه مندان به رشته تعمیرات لوازم خانگی را به خود اختصاص داده است.
  Best Sparkling Water Maker | unitedbluerise.com

زیرا یکی از اصلی ترین شاخص هایی که از اهمیت بالایی برخوردار است ، همین موضوع می باشد . شرکت حامی سرویس در ارائه خدماتی نظیر آموزش تعمیر انواع لوازم خانگی توانسته به یکی از بهترین مراکز آموزشی در ایران تبدیل شود . در این مجموعه خدمات به گونه ای ارائه می شوند که کارآموزان در مدت زمان بسیار کوتاه بتوانند به یک فرد متخصص در زمینه تعمیرات لوازم خانگی تبدیل شوند .

سرفصل های دوره تعمیرات لوازم خانگی

بنابراین، تمام افرادی که به این حوزه علاقه داشته باشند میتوانند پس از شرکت در دوره به تعمیرکار حرفه ای لوازم خانگی تبدیل شوند. چه بسا افرادی که پیش زمینه فنی داشته یا در رشته های برق و الکترونیک تحصیل کرده باشند با سرعت بیشتری مباحث را پیگیری خواهند کرد. تعمیر لوازم خانگی در آموزشگاه پایتخت فناوری به صورت آموزش صفر تا صد انجام شده و طوری برنامه ریزی شده است که تمام افراد با هر پیش زمینه و مدرک تحصیلی می توانند در این دوره شرکت کرده و مهارت کسب کنند. به طوری که درصد قابل توجهی از شرکت کنندگان دوره، متخصصان تعیمر لوازم خانگی هستند که برای به روز کردن اطلاعات خود و آشنایی با مباحث جدید در این دوره نام نویسی می کنند. با توجه به این که تعمیر لوازم خانگی شامل دو بخش برد و مکانیک می باشد، سر فصل ها طوری تقسیم بندی شده است که علاقه مندان به هر بخش بتوانند به طور مجزا در هر یک از دوره ها ثبت نام کنند. در این آموزش‌، مهارت‌ های لازم برای نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه اجاق گاز و فر حرارتی به فرد آموزش داده می‌ شود که شامل تمیز کردن صفحه‌ ها و قطعات دستگاه، تعویض فیوز ها، باطری‌ ها و سایر قطعات جانبی است.

  خرید کباب پز گازی ارزان قیمت 17 مدل خانگی، ایستاده و . + انواع کباب پز گازی

علت سرد نکردن یا خنک نکردن یخچال و نحوه رفع ایراد

لذا آموزشگاه برق و الکترونیک تلاش دارد آموزش‌های عملی و بر پایه چالش‌های واقعی بازار کار را  جایگزین آموزش‌های تئوری و کم بهره کند. در کسب و کارهای کنونی تخصص و مهارت حرف اول را می زند و ما برای کسب تخصص و شروع هر کسب و کاری به آموزش صحیح نیاز داریم. آموزشگاه برق و الکترونیک یکی از بهترین و مجهزترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در تهران می باشد که با فراهم آوردن فضایی فوق تخصصی بر پایه آموزش عملی توانسته گام بلندی در جهت ارتقاء سطح آموزشی و حرفه ای در این زمینه بردارد. بطوریکه وقتی بخشی از دستگاه خراب شود، از طریق ایجاد کد خطا آلارم های لازم را می دهند. پس شما به عنوان یک تعمیرکار لوازم خانگی باید توانایی تعمیر و یا تعویض این قطعات را داشته باشید.

آموزش عیب یابی و تعمیر جاروبرقی

با سلام
توی دوره تعمیرات لوازم خانگی، نحوه تعمیرات انواع لباسشویی، ظرفشویی، یخچال، فریزر، ساید، انواع مختلف تلویزیون، ماکروویو، و لوازم ریز منزل مثل اتو، جاروبرقی، آبمیوه گیری، چرخ گوشت، غذاساز، سرخکن و … آموزش داده خواهد شد. خرابی لباسشویی از جمله خرابی هایی است که شما تعمیرکاران باید بتوانید سریعا آن را برطرف کنید. زیرا این وسیله یکی از مهم ترین لوازم منزل است که نبود آن موجب سخت شدن زندگی خواهد شد. ما در این بخش از آموزش تعمیرات لوازم خانگی تمام بخش های مکانیکی یک لباسشویی را مورد بررسی قرار خواهیم داد. تمام قطعات تعویضی و تعمیری دستگاه معرفی میشوند و نحوه تعمیر و تعویض آنها آموزش داده خواهد شد.

  آموزش نقاشی کودک لوازم لازم برای یادگیری نحوه نقاشی کشیدن کودک