بهترین گیرنده دیجیتال تلویزیون 4K 10 مدل جدید و ارزان + قیمت خرید بانو آرت | asilbekharid

بهترین گیرنده دیجیتال تلویزیون 4K 10 مدل جدید و ارزان + قیمت خرید بانو آرت | asilbekharid

عموما در پشت پک یا سایت سازنده اطلاعت کاملی در مورد این ویژگی ها ذکر می شود که با دانستن آن ها می توانید تصمیم بهتری در مورد محصول بگیرید. برای دریافت برنامه‌های دیجیتال نیاز به دستگاهی به نام ستاپ باکس یا گیرنده دیجیتال تلویزیون داریم که سیگنال فشرده یا کد شده دیجیتالی را دریافت و به سیگنال آنالوگ قابل نمایش روی صفحه تلویزیون تبدیل نماید. در این قسمت از پست “بهترین مارک گیرنده دیجیتال” لیستی ۱۵ تایی از جدیدترین و با کیفیت ترین گیرنده های دیجیتالم موجود در بازار را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را کاملا مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید این مدل ها جزء پرفروش ترین های موجود هستند و قطعا میتوانند گزینه های مناسبی برای شما باشند.

  • برندهای مطرحی که در زمینه‌ی تولید گیرنده‌ی دیجیتال تلویزیون فعالیت می‌کنند شامل دنای، مارشال، ایکس ویژن، استارست و مکسیدر هستند.
  • اگرچه در ابتدا تنوع زیادی نداشتند، اما امروزه شامل انواع و اقسام مدل‌ها می‌شوند.
  • گیرنده‌ای که دکمه ها و پورت USB آن در جلوی بدنه قرار دارد از کارایی بیشتری برخوردار است.
  • در مقاله راهنمای خرید گیرنده دیجیتال ابتدا چند فاکتور مهم برای خرید این محصول را بیان می کنیم و سپس چند نمونه از بهترین ستاپ باکس های بازار را بررسی می کنیم.
  • یکی از ویژگی های مهم گیرنده دیجیتال تلویزیون، قابلیت دریافت و پخش کانال های دیجیتال است.
  • این دستگاه با استاندارد DVB-T2 و سایر استانداردهای تلویزیون دیجیتال سازگار است و به کمک آن می‌توانید کانال‌های HD را نیز به راحتی دریافت و تماشا بهترین گیرنده دیجیتال ایرانی کنید.
  دوره آموزش طراحی وب سایت پیشرفته و پروژه محور

گیرنده دیجیتال تلویزیون دستگاه Mecool Hybrid Tv Box یک گیرنده دیجیتال همراه با سیستم عامل اندروید می باشد. شما با اتصال این دستگاه به تلویزیون خود قادر خواهید بود هم شبکه های تلویزیونی را دریافت کنید و هم تلویزیون خود را به یک تلویزیون هوشمند با سیستم عامل اندروید تبدیل کنید. قبل از ظهور تلویزیون های دیجیتال، سیگنال های دیجیتال توسط گیرنده های آنتن تلویزیون دریافت می شد و به گیرنده های دیجیتال منتقل می شد. گیرنده‌ دیجیتال دنای در واقع دستگاه‌هایی هستند که شما را از تنظیم مکرر آنتن‌های پشت بام یا داخل خانه‌تان نجات می‌دهند و کار با آن‌ها بسیار آسان است و می‌توان با کانال‌های بسیار بیشتری از آن‌ها استفاده کرد. ورودی این دستگاه شامل آنتن (و در بعضی دستگاه ها شامل پورت USB) می شود که ورودی آنتن آن، به صورت فیش است. خروجی های این دستگاه شامل خروجی صدا و تصویر می شوند که به A/V تلویزیون به صورت فیش وصل می شوند.

گیرنده دیجیتال مدل T2-4415

از جمله مزایای این دستگاه می‌توان به نشان دادن تمامی شبکه‌های صداوسیما بدون محدودیت، پخش تصاویر و صدا با کیفیت بالا و پخش انواع شبکه‌های تلویزیونی و رادیو اشاره کرد. کنسول‌های بازی مدرن را می‌توان به عنوان یک گیرنده دیجیتال در نظر گرفت. کنسول‌ها علاوه بر انجام بازی‌ها، خدماتی مانند اتصال به اینترنت یا پخش محتوای ویدیویی از طریق رایانه متصل را ارائه می‌دهند. در برخی کشورها، کنسول‌ها حتی می‌توانند خدمات تلویزیونی زنده را از طریق اینترنت ارائه دهند. اگر می‌خواهید از دست تنظیم کردن آنتن و کیفیت پایین شبکه‌های آنالوگ راحت شوید حتما به یک یک گیرنده‌ی دیجیتال نیاز دارید. این گیرنده‌ها علاوه‌بر کیفیت بالای تصویر مزایای زیادی دارند که می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای معقول از آن‌ها بهره‌مند شوید.

  دوره آنلاین تعمیرات لوازم خانگی برد-مکانیک 2023 آموزشگاه فنی حرفه ای ویراد

گیرنده دیجیتال یو اس بی مخصوص لپ تاپ padrino مدل P-TVB100

در زیر نمایشگر کلید های فیزیکی واقع شده اند و در قسمت کناری نیز پورت USB تعبیه شده است. تا اینجای مقاله، چند مورد از مهم ترین فاکتور های خرید گیرنده دیجیتال را بررسی کردیم تا بتوانید محصول مورد نظر خود را ساده تر بیابید. اکنون می توانید با در نظر گرفتن نکات گفته شده و در نظر گرفتن انتظاراتتان از گیرنده دیجیتال محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. در زیر چند نمونه از بهترین گیرنده های دیجیتال بازار را معرفی می کنیم و هر کدام را به صورت اجمالی مورد بررسی قرار می دهیم. برخی از گیرنده های دیجیتال علاوه بر امکانات اولیه ویژگی های اضافی را نیز ارائه می دهند که خریداری آن ها را برای کاربران جذاب تر کرده و موجب می شوند ارزش خرید دستگاه بالا برود. پورت USB برای اتصال فلش مموری، بخشی برای بازی، رابط کاربری گرافیکی، قابلیت ضبط کانال ها و … جزء این قابلیت ها می باشند.

خرید گیرنده دیجیتال USB ایکس پی پروداکت مدل XP-DT1300

گیرنده دیجیتال پروویژن مدل 247-Pro 20 Plus یک گیرنده دیجیتال زمینی (DVB-T) است که توسط شرکت پروویژن تولید شده است. این گیرنده از استانداردهای تصویری HD و Full HD پشتیبانی می کند و دارای قابلیت های مختلفی مانند PVR، TimeShift، EPG و پخش شبکه های تلویزیونی خارجی است. گیرنده دیجیتال دنای مدل H.265(HEVC).ANTEN یک گیرنده دیجیتال زمینی (DVB-T) است که توسط شرکت دنای تولید شده است. گیرنده دیجیتال دنای مدل STB1033H یک گیرنده دیجیتال زمینی (DVB-T) است که توسط شرکت دنای تولید شده است. ناگفته نماند ما در پست بهترین مارک گیرنده دیجیتال علاوه بر معرفی برند های معتبر لیستی از جدیدترین گیرنده های دیجیتالی موجود در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را هم مورد بررسی قرار دهید. گیرنده دیجیتال پاناتک مدل P-DJ4410 یکی از محصولات قدرتمند شرکت پاناتک است که قابلیت پخش تصاویر با کیفیت 1080 را دارد.

  آموزش نقاشی کودکان ساده تماشا